לייעוץ ראשוני השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נהיגה בפסילה

    עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





      נהיגה בפסילה

      נהיגה בזמן פסילה – עו"ד שי טפיארו

      פקודת התעבורה קובעת כי ישנו איסור מוחלט על נהיגה בזמן פסילה. אם נהג כלשהו קיבל הודעה כי הוא נפסל מלהחזיק ברישיון אך נתפס בעודו עושה זאת בדיוק, או לחילופין מי שנתפס נוהג בניגוד לתנאים שנקבעו ברישיון שלו, עשוי לעמוד בפני עונש של עד 3 שנות מאסר. כמובן שייתכן גם שייבחרו בעונשים יותר קלים כמו תשלום קנס כספי כבוה או שלילת הרישיון של אותו עבריין לצמיתות, אך עדיין מדובר בעונשים שעשויים מאוד להכביד על כל אדם. גם אם אתם עמידים מאוד מבחינה כלכלית, לא תרצו לאבד לכל חייכם את הזכות לנהוג ברכב. אמנם לכולנו יש את הזכות לחופש התנועה, אך מכיוון שכלי רכב עשוי להיות דבר מאוד מסוכן, שכן כולנו מכירים את כמויות ההרוגים בתאונות הדרכים, מדינת ישראל החליטה כמו רוב המדינות בעולם שיש לשים הגבלות מסוימות על זכותם של אנשים לנהוג ברכב. לכן, יש לקבל רישיון ממשרד התחבורה לאחר שעוברים מבחנים עיוניים ומעשיים שמצביעים על כך שאותו נהג חדש מכירים את החוקים ויפעל לפיהם.

      איך ניתן להתגבר על אישום נהיגה בזמן פסילה

      אם אדם עבר על החוק ונהג בזמן פסילה, כנראה מדובר במעבר על איסור חמור ביותר ויש להענישו בשל כך. נהיגה בזמן פסילה הינה אחת מעבירות התעבורה החמורות ביותר. פסילה יכולה להיות מטעם משרד הרישוי לאחר צבירת 36 נקודות או מטעמים רפואיים, פסילה של קצין משטרה לאחר ביצוע עבירות או פסילה עד לתום הליכים מטעם בית המשפט. עד יכול לנסות להטיל ספק במודעות שלא ולטעון שלא ידע על הפסילה.

      למי לפנות כדי להיאבק באישום הזה

      כדי להיאבק באישום נהיגה בזמן פסילה כדאי לפנות לעורך דין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        שלחו ווצאפ!
        צריכים עזרה?
        נתפסתם על מהירות, שכרות או טלפון?
        רוצים לבטל את הנקודות?
        צרו קשר עם שי טפיארו - עו"ד תעבורה
        דילוג לתוכן