לייעוץ ראשוני השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מעבר ברמזור אדום

    עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





      מעבר ברמזור אדום

      מעבר ברמזור אדום – עבירה

      הכביש אינו המקום הכי בטוח, בין אם אתם הולכי רגיל או נהגים ברכב. יעיד על כך המספר הרב של הרוגים בתאונות דרכים מדי שנה בישראל. אמנם, בסופו של יום, מרבית האנשים מגיעים למחוז חפצם כל יום לאחר שנסעו בדרכים שונות וזאת מבלי להיפגע. לרוב כאשר מתרחשת תאונה מדובר בנהג שאיבד שליטה, תנאי דרך קשים או מעבר על חוקי התעבורה. ישנם בספר החוקים המון תקנות תעבורה שונות, שאת רובן למדנו לפני הרבה שנים כאשר ביצענו את המבחן העיוני על מנת להשיג את רישיון הנהיגה שלנו. אך ישנן עבירות שכולנו מכירים טוב מאוד ואף רואים נהגים אחרים מבצעים אותן מדי יום על הכביש. אחת העבירות הנפוצות ביותר לצערנו היא מעבר ברמזור אדום, מה שמסכן את שאר כלי הרכב הנמצאים באותה צומת.

      נתפסתי במעבר ברמזור אדום

      מעבר ברמזור אדום הינה עבירת תעבורה חמורה ביותר שכן יש בה סיכון גבוה ביותר. כנראה שכולנו כבר ראינו בעבר סרטון בחדשות על רכב שחצה צומת כאשר לא היה זה תורו לחצות, וכנראה גם במהירות גבוהה מאוד שכן ניסה להספיק לחצות מהר לפני שיגיעו רכבים אחרים. לרוב כאשר ישנה תאונה עקב חציית רמזור אדום מדובר בנזק רב לרכוש ואף לפגיעות בנפש. לכן אם נתפסתם חוצים רמזור אדום רשויות אכיפת החוק ירצו למצות איתכם את הדין על מנת להרתיע אתכם ולתת לכם עונש בעבור המעשה הזה.

      למי לפנות בעת מעבר בצבע אדום

      אם תתפסו בזמן מעבר ברמזור אדום, בין אם זה נעשה בטעות או במכוון וחשבתם שלא ראו אתכם, ייתכן מאוד כי בקרוב תצטרכו סיוע משפטי להתגבר על האישום הזה. לכן תוכלו לפנות לעורך הדין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        שלחו ווצאפ!
        צריכים עזרה?
        נתפסתם על מהירות, שכרות או טלפון?
        רוצים לבטל את הנקודות?
        צרו קשר עם שי טפיארו - עו"ד תעבורה
        דילוג לתוכן