לייעוץ ראשוני השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נהיגה תחת השפעת אלכוהול

    עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





      נהיגה תחת השפעת אלכוהול

      נהיגה בהשפעת אלכוהול

      הכביש אינו מקום בטוח שכן נהגים והולכי רגל נפגעים מדי יום בתאונות דרכים שנגרמות בדרכים שונות. לרוב התאונה תיגרם עקב גורם אנושי כגון עייפות, חוסר תשומת לב לדרך ונהיגה רשלנית. אחת הדוגמאות החמורות והמסוכנות ביותר לעבירת תנועה הינה נהיגה תחת השפעת אלכוהול. אין ספק כי כל אדם בוגר יודע כי אלכוהול משבש את התודעה שלנו ולכן משפיע על היכולת הפיזית והמנטלית שלנו לנהוג בצורה תקינה שלא תסכן את שאר משתמשי הדרך. אמנם נהגים רבים, בעיקרם צעירים, עשויים לחשוב כי הם נהגים מספיק טובים ועליהם האלכוהול לא ישפיע עד כדי כך. אך לומר לי זה לא יקרה לא יעזור לנו כאשר חס וחלילה תתרחש תאונה.

      מה קורה אם ביצעתי נהיגה תחת השפעת אלכוהול

      מי שנתפס בזמן נהיגה תחת השפעת אלכוהול יעמוד מול אישום מצידה המדינה. אין זו חוויה נעימה להיאבק באשמות שכאלו ואין לזלזל בחשיבות שיש לסיוע משפטי טוב כאשר אנו עומדים בפני קבלת העונש. נהיגה בשכרות עשויה להביא להשלכות כגון שלילת רישיון ואף מאסר, זאת בהתאם לנסיבות האירוע. אמנם, במדינת ישראל כבמדינות רבות אחרות, מותר לנהגים לשתות כמות מסוימת ועדיין לנהוג. אך אין לחשוב כי מדובר בכרטסי חופשי להשתכר, וכל אדם צריך להכיר את החוק ואת עצמו על מנת לוודא שאותה מנת אלכוהול מותרת בחוק לא תשפיע עליו יתר על המידה ותגרום לו לנהוג בחוסר זהירות ולסכן אנשים אחרים בכביש.

      למי לפנות אם הואשמתי בנהיגה בשכרות

      נהיגה תחת השפעת אלכוהול הינה מסוכנת מאוד ואם תתפסו בעת המעשה אתם צפויים להיות מואשם בעבירת תעבורה חמורה ביותר. לכן במקרה שכזה תוכלו לפנות לעורך הדין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      נהיגה בהשפעת אלכוהול

      מי מאיתנו לא אוהב לצאת בסוף השבוע עם החברים, קצת להנות ולהתאוורר. זה נכון בעיקר לגבי צעירים שרק קיבלו רישיון, ורוצים לחגוג ולהנות לאחר שבוע קשה בלימודים או בצבא. אך אחת הסכנות היא בערבוב שבין אלכוהול לנהיגה, לכן פעמים רבות כשאין יכולת לנסוע בתחבורה ציבורית למקומות הבילוי, יקבע מי יהיה הנהג התורן מבין כולם שתפקידו להחזיר את כולם הביתה בשלום. אם יתגלה כי אדם ביצע מעשה אסור של נהיגה בהשפעת אלכוהול, הוא יעמוד בפני האשמות כבדות כנגדו. אין ספק כי נהיגה בשכרות מביאה עימה סכנות רבות שכן אי אפשר לחשוב באופן צלול כאשר יש לנו אלכוהול בגוף, שמשפיע על התודעה שלנו ועל היכולות הפיזיות והמנטליות שלנו, אשר נהיגה דורשת מאיתנו.

      מה עושים אם נתפסתי בעת נהיגה בהשפעת אלכוהול

      נהיגה בהשפעת אלכוהול הינה מעשה מסוכן אשר מהווה עבירה על חוקי התעבורה. כאשר שוטר עצר אתכם לבדיקת ינשוף ונמצא כי יש לכם רמת אלכוהול גובה מהמותר בגוף, תצטרכו לספק הסברים משכנעים על מנת לא להיות מורשעים בעבירה של נהיגה בשכרות בבית המשפט. קודם כל חשוב לשתף פעולה עם השוטר בשטח ולא להתווכח איתו, גם אם זה אומר שתצטרכו לחזור הביתה במונית והרכב שלכם ייגר למוסך המשטרתי. עבירת נהיגה בשכרות יכולה להוביל לעונש של פסילת רישיון לשנתיים ותשלום קנס גבוה.

      הואשמתי בנהיגה בשכרות, למי אני פונה לעזרה

      על מנת להיאבק בהאשמות של נהיגה בהשפעת אלכוהול ולהוכיח את חופתכם תצטרכו לעבוד קשה. אין לזלזל בהשלכות של כתם כזה בהיסטוריה שלכם. לכם מומלץ ביותר להיעזר בגורם מקצועי שילווה אתכם ויידאג לשמור על האינטרסים שלכם. עורך הדין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        שלחו ווצאפ!
        צריכים עזרה?
        נתפסתם על מהירות, שכרות או טלפון?
        רוצים לבטל את הנקודות?
        צרו קשר עם שי טפיארו - עו"ד תעבורה
        דילוג לתוכן