לייעוץ ראשוני השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    מהירות מופרזת

    עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





      מהירות מופרזת

      עורך דין מהירות מופרזת

      עבירות מהירות הן השכיחות ביותר בתחום התעבורה.

      לצד עבירות אלה ברוב המקרים מתווספות נקודות אשר יכולות להביא לפסילת רישיון נהיגתו של מבצע העבירה.

      על כן, בטרם תשלום הדוח מומלץ להתייעץ עם עורך דין המתמחה בדיני התעבורה במטרה למחוק את אותם נקודות ולמנוע גם פסילת רישיון נהיגה.

      מי מאיתנו לא מכיר את התחושה של נהיגה על כביש מהיר, כאשר פותחים את החלון, מוציאים את היד ומרגישים את הרוח שמנשבת. אמנם ישנה הגבלה על מהירות הנסיעה, אך במציאות הטכנולוגית של ימינו מהירות הרכבים הממוצעת בכבישים מהירים כבר עלתה מעבר ל100 קילומטרים בשעה. לכן רבים מאיתנו כבר לא מכירים את תחושת הנהיגה מעל המהירות המותרת שכן הנסיעה נהייתה כל כך מהירה. בנוסף לכך, רבים יעידו כי מגבלות המהירות הקיימות במדינה אינן מותאמות למציאות הטכנולוגית של היום ולאיכות הכבישים וכי פעמים רבות הם נוהגים מעל המהירות המותרת. אז ייתכן כי נצטרך את שירותיו של עורך דין מהירות מופרזת.

      מתי לפנות לעורך דין מהירות מופרזת

      על מנת להיות מואשם במהירות מופרזת לא צריך לנהוג ב200 כאשר השלט מורה על 100, אך גם נסיעה ב105 קילומטרים בשעה כנראה לא תיחשב לעבירת תנועה והשוטרים לא יעכבו אתכם בשל כך. זאת מתוך ההבנה כי אין בכך סכנה אמיתית לשאר משתמשי הדרך וכי לא ניתן תמיד לשלוט בכל רגע בנסיעה במדויק במהירות הרכב. מי שבכל זאת מצא עצמו מואשם בכך ירצה להיעזר בשירותיו של עורך דין מהירות מופרזת. יוכל לסייע לכם להתגבר על אישום שכזה ולהסביר לרשויות אכיפת החוק ולבית המשפט מדוע מדובר במקרה שלכם בשגגה.

      למי מומלץ לפנות כדי להיאבק באישומים האלו

      אין להקל ראש בכך שאנחנו מואשמים בביצוע עבירת תנועה, גם אם נדמה לנו כי רק חרגנו במעט מהמהירות המותרת, עדיין מדובר בעבירת תנועה אשר מופיעה בספר החוקים. כדי להיאבק באישום כזה מומלץ לפנות לעורך דין מהירות מופרזת שיודע איך לסייע ללקוחותיו. עורך דין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        שלחו ווצאפ!
        צריכים עזרה?
        נתפסתם על מהירות, שכרות או טלפון?
        רוצים לבטל את הנקודות?
        צרו קשר עם שי טפיארו - עו"ד תעבורה
        דילוג לתוכן