לייעוץ ראשוני השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    נהיגה תחת השפעת סמים

    עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





      נהיגה תחת השפעת סמים

      עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים – שי טפיארו

      במציאות של ימינו מתחיל להיות מורגש שינוי במדינת ישראל בכל הנוגע ליחס כלפי סמים קלים. זה שינוי מובן ביותר כאשר אנו מביטים על המצב בשאר העולם. כיום כבר אין צורך לטוס לאמסטרדם על מנת להתנסות בסמים קלים כמו מריחואנה. מדינת רבות בארצות הברית ובאירופה כבר שינוי את המדיניות שלהן בכל הנוגע לשימוש או אחזקת סמים קלים מסוג זה. לכן, זה לא יהיה מפתיע אם בקרוב נראה שינוי בחקיקה גם בישראל. עד שזה יקרה, נהגים רבים נמצאים תחת החשש אשר יתפסו לאחר שנהגו תחת השפעת סמים. אם עישנתם מעט עם חברים ולאחר מכן עצר אתכם שוטר על הכביש לבדיקה, ייתכן כי תצטרכו במצב זה את שירותיו של עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים.

      מתי לפנות לעורך דין נהיגה תחת השפעת סמים

      עורך דין נהיגה תחת השפעת סמים יוכל לעזור לנו במקרה שנתפסנו בעת המעשה. החוק אוסר על נהיגה תחת השפעת סמים עקב כך שהם משפיעים על תודעתו והתפיסה החושית של אדם. על פי החוק סמים הם חומרים כימיים או טבעיים אשר גורמים לשינוי בתודעה, וזה אסור להשתמש בסמים ולנהוג עקב הסכנה לתאונות דרכים, זאת בדומה לנהיגה בשכרות. אפילו כמויות נמוכות מאוד מעמידות אותנו בסכנה של שלילת רישיון. לכן אם אנו עומדים בפני אישום שכזה אין לזלזל בחשיבות התנהלותנו מול רשויות אכיפת החוק.

      למי פונים

      אם תתפסו ייתכן כי הרישיון שלכם יישלל לשנתיים, לכן חשוב להיעזר בסיוע משפטי מקצועי כשאתם עומדים בפני אישום שכזה. מי שמוצא עצמו במצב שהוא זקוק לעורך דין נהיגה תחת השפעות סמים, יוכל לפנות לעורך הדין שי טפיארו המתמחה בדיני תעבורה ובמשפט הפלילי, ייצוג נפגעי עבירה והשגת פיצויים בעבור נפגעי תאונות דרכים. משרדו של עורך דין שי טפיארו בעל ניסיון רב בייצוג נאשמים רבים בעבירות תעבורה שונות כגון עבירות מהירות, נהיגה בשכרות וכן בעבירות פליליות שונות וכן ייעוץ במהלך חקירה ומעצר. המשרד מעניק סיוע משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך יחס אישי ללקוחות מרוצים.

      עו"ד שי טפיארו - ביקורות וחוות דעת

      ליצירת קשר

      השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר





        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        שלחו ווצאפ!
        צריכים עזרה?
        נתפסתם על מהירות, שכרות או טלפון?
        רוצים לבטל את הנקודות?
        צרו קשר עם שי טפיארו - עו"ד תעבורה
        דילוג לתוכן